wtorek, 11 września 2012

Aniołek

Jakoś tak dawno się nic nie pojawiało a to wszystko przez to, że zaczął się rok szkolny i, jak wcześniej już przemyślałam, nie mam za bardzo czasu na robienie itp ;) jednak znalazłam chwilkę, ponieważ chciałam się odwdzięczyć znajomej za dostawę baardzo wielu koralików, zawieszek i różnych innych rzeczy. Zamieszczam więc tu zdjęcie wisiorka aniołka, dosyć duży, nawet nie spodziewałam się, że będzie aż tak wielki :) na posrebrzanym łańcuszku. Prezentuje się ładnie z gładkimi sweterkami czy bluzkami. Sama również lubię takie nosić. Sowy, Skrzydła aniołów i same aniołki są przeze mnie najczęściej wybierane, ale zdarzają się też otwierane zegarki ;) Zależy od dnia i humoru. Mam nadzieję że znajdę niedługo chwilkę na zrobienie czegoś nowego, ale nic nie obiecuję.  Na koniec dodaję piosenkę, przy której dobrze mi się ostatnio pracuje : Statek kosmiczny miłość :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz