środa, 14 listopada 2012

Sutasz

Przedstawiam swoje pierwsze sutaszowe coś :D Chciałam, aby to były kolczyki, ale niestety jeden wyszedł mi nieładnie, jak to zwykle bywa przy pierwszych moich próbach zrobienia czegoś i wstawiam zdjęcie tylko jednego kolczyka lub wisiorka ;) po przerobieniu pierwszego pokażę komplet. Jestem bardzo z siebie dumna i pomyślałam o zrobieniu takiej właśnie biżuterii dla mojej mamy i cioci na mikołajki, ale jak to z tym wyjdzie, to się jeszcze okaże ;) na razie taki prosty wzór :
Niestety widać troszeczkę nitkę na koraliku, ale myślę że to tylko kwestia dopracowania ;)

I dodam jeszcze zdjęcia kilku bransoletek, tak na dobre zakończenie posta.




Ostatnią bransoletkę dedykuję Dominice ^.^ 

Pozdrawiam, Pati

2 komentarze:

  1. Super, że próbujesz sutaszu. Wstyd się przyznać, że ta dziedzina dopiero przede mną. Trzymam kciuki za kolejne pomysły. =)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie Ci wyszedł sutasz^^ładnie dobrane kolorki i tak strannie zrobione ,nic nie wystaje;-) Tak trzymac i wstaw niedługo nowe prace^^

    OdpowiedzUsuń