sobota, 9 marca 2013

Mierzyć wysoko i wierzyć w to mocno!

Trochę śniegu napadało znów, niezbyt przyjemnie... no ale trudno ;) z racji tego, że ten post miał być wczoraj, przekazuję wszystkim kobietom Wszystkiego Najlepszego!
A oto moje nowe bransoletki :
ten zestaw 5 bransoletek był robiony na prezent urodzinowy dla koleżanki^^ chyba się spodobał, więc wszystko wyszło idealnie ;) 










Przypominam jeszcze o moim małym Candy, na który na blogu zgłosiła się tylko jedna osoba. Byłoby miło, gdyby było trochę więcej chętnych ;)

Patrycja

4 komentarze:

  1. Zapraszam serdecznie na moje pierwsze Candy :)
    http://eduszka.blogspot.com/2013/03/moje-piersze-candy.html

    Pozdrawiam bardzo serdecznie
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Twoje bransoletki ;-) Koleżance na pewno się spodobała;-) hehe ja też czasami jak leże z rzeczami do sfotografowania wyglądam jak cygan ;-D może wstaw swoje candy na bloga ,ktory zajmuje się ogłaszaniem candy ? ;-) zierzesz wiecej ludzi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam po odbior wyroznienia:D
    www.koziolekhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do mnie po wyróżnienie bloga :)

    OdpowiedzUsuń