sobota, 19 stycznia 2013

Iii kolorowo...

Na dworze ciągle biało i biało,a u mnie kolory chyba wszystkie inne oprócz białego :D no, może tylko lekko kremowy się gdzieś znajdzie. A tak poza moimi bransoletkami chciałabym podzielić się wspaniałą wiadomością, a mianowicie udało mi się złapać licznik okrągły 1000 na blogu Harem Soutache :) Ostatnio szczęście się chyba do mnie uśmiecha, bo to jest dopiero pierwszy raz, gdy udało mi się wejść na bloga w okrągłej liczbie ;) a teraz czas na bransoletki ;)












 Pozdrawiam, Pati








4 komentarze:

  1. Urocze bransoletki, podobają mi się wszystkie - udane połączenia kolorów :)
    (Chociaż "ścisnęłabym" mocnej zaciskami ten żółty warkoczyk, bo ja to się zawsze boję, że mi się końcówki wysuną z zapięć... ale to pewnie tylko ja tak mam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę bransoletkę z warkoczykiem jeszcze dodatkowo złapałam klejem, więc jest trochę mocniejsza ;) a zazwyczaj zaciskam maksymalnie jak się da :D

      Usuń
  2. bardzo fajne i kolorowe bransoletki ^^
    Witam zapraszam do mnie po wyróżnienie ;-)
    http://kaoriart.blogspot.com/
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza i ostatnia fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń