wtorek, 11 czerwca 2013

Coś na poprawe humoru :)

Już niedługo pokaże wam zdjęcia z Chorwacji, skąd przyjechałam w sobotę. Kraj, kultura, obyczaje, wszystko mnie naprawdę bardzo urzekło, jestem bardzo zadowolona z tego wyjazdu. To nie były wakacje, ale prawdziwa praca projektowa, bo byłam na wymianie młodzieżowej.  Trafiłam do fantastycznej rodziny, moim hostem był  chłopak,  czego na początku się obawiałam, ale już po dniu dobre udało mi się dogadywac, no i znacznie poprawił się mój angielski ^^ polecam każdemu takie wyjazdy, bo jest to o wiele lepsze od opalania się na plaży, czy chodzenia po lesie. Pokażę wam zdjęcia regionalnych laleczek, które udało mi się zrobić oraz przepięknych widoków i czegoś jeszcze :) pozdrawiam, Pati:)

4 komentarze:

  1. stawiam na pierwszą z piórkiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Patuniu, cudowne sa Twoje prace, uwielbiam taka bizuterie na lato:)))
    Kolejna piekna mloda kobieta z jakze wyjatkowym talentem, a u mnie wlasnie dzis napisalam o talencie!!!!
    ANIA

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze,ta pierwsza bransoletka skradła me serce !
    :)

    OdpowiedzUsuń